سي نيوز

الأخبار أينما كنت

فن

بعدما استفـزها بأغنية “سي السيد”.. تامر حسني يعتذر لرضوى الشربيني: معلش كنت باخد حق رجاله كتير.. والأخيرة تتوعـده: استنى حلقة كاملة على الأغنية

نشر الفنان المصري تامر حسني مقطع فيديو خلال إحيائه حفل زفاف شام الذهبي، ابنة الفنانة السورية أصالة، وذلك على حسابه الخاص على موقع “انستجرام”.

تامر حسني علق على الفيديو، بقوله: “من فرح حبايب قلبي الغاليين شام و احمد.. مليون مبروك ليهم و لأصاله حبيبة قلبي فرحتك كانت بالدنيا امبارح .. و شام طبعاً عارفه فرحة بسمه بيها كانت ازاي و كسـرت الدنيا يا محمد يا اسامه يابو احلى غزاله رايقه لو اتزنقت في اي فرح زحمه تاني ابقى قولي ربنا يكرمك يا حبيبي و تكبر و تحقق كل احلامك”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

ووجه اعتذار للإعلامية رضوى الشربيني، بعدما استفزها بغنائه أغنية “سي السيد”، حيث كتب: “اما رضوى بقى معـلش يارضوى كنت في اللحظات دي باخد حق رجاله كتير .. نورتي يا احلى رضوى حبيت اضحكك شويه بس.. و عقبال الجميع ياااااااااارب”.

رضوى الشربيني ردت على كلام تامر حسني، وتوعدته بحلقة كاملة على الأغنية، بقولها: “اخدتنى على خــوانه يا تامر.. بس معــلش اخويا و جوز اختى… بس حاسب بقى حلقه كامله على سى سيد بتاعك ده”.

وكان تامر حسني قد مازح الإعلامية رضوى الشربيني بأغنية أنا سي السيد وسط تفاعل كبير من الحاضرين وحالة من الضحك، وكلما حاولت رضوى الشربيني إدارة وجهها بعيدا عن تامر، أصر على أن تلتف إليه، وظل بجوارهما الفنان رامي صبري يترقب، ودخل الجميع بعدها في نــ وبة ضحك.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamerlovers12❤ (@tamerlovers12)

 

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *