الرئيسية / أخبار / عمليات التجميل تغـ ــير مــ ـلامح بسمة بوسيل في أحدث ظهور لها مع تامر حسني.. صور

عمليات التجميل تغـ ــير مــ ـلامح بسمة بوسيل في أحدث ظهور لها مع تامر حسني.. صور

ظهرت صورة حديثة للفنانة المغربية المعـ ــتزلة بسمة بوسيل برفقة زوجها الفنان تامر حسني، لكنها بدت فيها بمـ ــلامح مخــ ـتلفة تماما.

بسمة بوسيل ظهرت في الصورة بوجه منتــ ـفخ بشكل كبير، وهو ما جعل عدد كبير من نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي يتكهنون بأنها خضـ ــعت لعمليات تجميل لنفـ ـخ وجهها، وطالبوها بالتوقـ ـف عن مثل هذه العمليات.

وكانت قد أعلنت بسمة بوسيل في شهر أكتوبر 2020 انفصـ ــالها عن زوجها تامر حسني وتجهيزهما أوراق الطــ ــلاق، حيث كتبت: “لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات يا ريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور”.

وعلق الفنان تامر حسني، على نبأ انفصـ ــاله عن زوجته بسمة بوسيل، عبر خاصية «الاستوري» الخاصة به على موقع الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

وكتب حسني: “بسمة حبيبتي للأسف إنتي مفكرتيش كويس، وسلمتي ودنك لشـ ــر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها”.

وأضاف: “إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك، وانتي حبيبتي وأم ولادي، أنا ضهرك وسندك ومهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير”.

وتابع: “ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة، وياريت مشكلة أصلا، ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة، عشان كدا للأسف إنتي عارفة إن فيه ناس في طبيعتهم حب وخراب البيوت”.

واختتم: “ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لأولادنا بكل خير، والفنانين اللي سعوا في الخير لينا، أنا عارف إنك زعلتي إنك كتبتي كده، وده تهور منك، إحنا بينا حب غالي وحياة كريمة.. بحبك يا متهورة”.

فيما ردت بسمة بوسيل، على كلمات زوجها النجم تامر حسني، عبر خاصية “ستوري” على حسابها الرسمي بموقع الصور والفيديوهات الشهير “إنستجرام”: “فعلا اتهورت بس عشان بحبك”.

شاهد أيضاً

نواره اول موسيقار مصري تعرض أعماله على أمازون برايم

انفردت منصة أمازون برايم كأول منصة إلكترونية تقوم بعرض الفيلم الوثائقي العالمي “توت عنخ أمون” …