سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

بالبالونات والحلوى.. رنا سماحة تحتفل بعيد ميلاد زوجها سامر أبو طالب.. فيديو

فاجأت الفنانة المصرية الشابة رنا سماحة، نجمة برنامج “ستار أكاديمي”، زوجها الملحن سامر أبو طالب، بحفل عيد ميلاد مميز، داخل منزلهما.

فبمجرد دخول سامر المنزل فوجئ بوجود رنا سماحة والعائلة ، وهو يغنون له أغاني عيد الميلاد، وقد زينت رنا المنزل بالكثير من البالونات، وأحضرت عدد من قوالب التورتة.

رنا سماحة لم تكتفي بذلك بل كتبت له رسالة رومانسية على السرير، قالت فيها: “عندما أصبحت زوجتك وأشرقت شمسك في سمائي وم أعد أريد شيئا في من الدنيا فأنا اعترف لقد أخذت  نصيبي من الفرح عندما أحببتك”.

سامر أبو طالب نشر مقطع فيديو من الحفل، على حسابه الخاص على موقع “انستجرام”، وعلق قائلًا: “مش قادر أوصف فرحتى باللى عملتيهولى ولا عارف اشكرك ازاى يا حبيبتى وبنتى و صاحبتى و اختى و مراتى و كل دنيتى شكراً من كل قلبى على كل حاجه عملتيهالى”.

وأضاف: “الحمدلله انك فى حياتى و ربنا عــ ــوضنى بيكى يا ست البنات وأحن زوجة وأجمل ضحكة بتنور دنيتى كلها.. بحبك و دى كلمه قليلة أوى على اللى جوه قلبى ليكى يا رنا ربنا يسعدك و يقــ ــدرنى انى أفرح قلبك زى ما فرحتينى وبتعملى ما فى وسعك عشان تـــــرضينى ربنا يباركلى فيكى و يبعد عنا كل ســ ـــوء و يحفظنا من كل شـــ ــر”.

وتابع: “بالنسبه بقى لأهلى وعائلتى أبويا اللى انا غرقان فى خيره ربنا يباركلى فيه و يحفظه و اخواتى ( سما و سامح و رودى و رحاب و ريم و معتز و لى لى و زين) وعمو احمد حبيبى و حمايا العزيز.. و نيجى بقى ل أم رنا الفايزه الافياااز الفيازه الافوااااز اللى بتعاملنى انى ابنها بجد مش جوز بنتها بحبك والله يا فوززااات”.

وأكمل: “بجد انتوا فرحتى و سندى ربنا يخليكم ليا و يبعد عنا اى شر ويجعلنا دايماً متجمعين على حب بعض فى خير ان شاء الله كان نفسى تكونى معايا يا ست الكل يا اغلى ما فى حياتى يا امى الله يرحمك ويغفرلك بحبك..  شكراً ليكم اوى اوى على كل حاجه حلوه عملتوهالى”.

وكانت رنا سماحة قد احتفلت بزفافها على الملحن سامر أبو طالب، في شهر ديسمبر الماضي، بحضور عددًا من أصدقائها داخل الوسط الفني.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *