سي نيوز

الأخبار أينما كنت

فن

منة عرفة تعتـــ ـذر لمحمد نجاتي وللوسط الفني.. وتؤكد لست ملاكًا وهاعمل الصح والخــــطأ

وجهت الفنانة المصرية منة عرفة، الاعتـ ــذار للفنان محمد نجاتي، على إثر الأزمــــ ـة التي نشبت بينهما بسبب رفضــ ــها تصوير أحد المشاهد معه.

وقالت منة، خلال لقائها ببرنامج “ضرب نار”، مع الإعلامية داليا فؤاد، و المذاع عبر فضائية “القاهرة والناس”: “أنا ومحمد نجاتي، مفيــتش خـ ــلاف ما بينا، مفيش حاجة وحشـ ـة بينا”.

وردا على سؤال هل اتفقت معه على هذه التصريحات لعمل تريند، أو هل اتفق محمود المهدي مع محمد نجاتي، لعمل تريند؟، قالت منة: “أكيد لا، عمري ما اتفق على تريند، الاتفاق على تريند حاجة رخيــ ـــصة عمري ما اعمل في نفسي كده”.

وعن محمود المهدي قالت: “حبيبي، مش بكــــرهه، بحبه وبحترمه، ولسة مبقاش إكس لأننا متطلـــقناش”.

اعتــ ـذارها للوسط الفني

كما قدمت الفنانة منة عرفة، اعتــ ــذارًا للوسط الفني ولجمهورها، بعد أزمة التصريحات الأخيرة منها ومن طليقها محمود المهدي.

وقالت منة: “اعتـ ــذر لكل الناس اللي بتحبني، وبتابعني على كل اللي حصل، اعتــ ــذر لأي حد داخل الوسط الفني اللي اتربيت وكبرت فيه، والوسط اللي أنا فخورة إني منه، الوسط اللي بحبه، وناس بحبها وكبرت على ايديهم، عمري ما أســــ يئ للوسط اللي طلعت منه”.

 

وأضافت منة: “لو أســ ــأت للوسط الفني اللي طلعت منه يبقى بســـ ــيئ لنفسي، أنا بحترم كل الناس، بطلب من الناس يحترموا كلامي واختياراتي، لأني في الآخر مش ملاك مش هعمل كل حاجة صح، هتعب ويحصل لي مشـــاكل هتظـ ـــلم وأظـــلم، اغلـــط ويتغلـــط فيا، كونوا ناس رحيمة، متاخدوش حد بذنــــب حد”.

وتابعت: “بالنسبة لمحمود مش عايزة الناس تــــزعل منه، هو مش شرير، هو أغلب من كده بكثير، كل الحاجات دي جديدة عليه، هو متســـرع جدًا، ومرة تانية آســــفة لأي حد داخل أو خارج الوسط الفني، فاكر إني بســــيئ للفناتات التي تقدم مشاهد لا أقدمها، لا أســــيئ لهن، أنا اخترت حاجة معينة، وأتمنى تحترموا اختياراتي”.

 

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *