سي نيوز

الأخبار أينما كنت

حكاوي السوشيال

لقيت العوض.. ارتباط محمود المهدي من جديد بعد شهر من انفصاله عن منة عرفة

 

 

كشف الفنان محمود المهدي، عن دخوله في قصة حب جديدة، بعد شهر من انفصاله عن الفنانة منة عرفة، مشيرًا إلى أنها من خارج الوسط الفني نهائيًا.

محمود المهدي: استحالة أرتبط من الوسط الفني تاني خالص بعد منة عرفة محمود المهدي: استحالة أرتبط من الوسط الفني تاني خالص بعد منة عرفة أهلها خانوا العهد..

محمود المهدي يكشف للمرة الأولى سبب انفصاله عن منة عرفة أهلها خانوا العهد..

محمود المهدي يكشف للمرة الأولى سبب انفصاله عن منة عرفة وقال محمود المهدي خلال ندوته بموقع موضوع إن في حد في حياتي ارد عليه بـ اه او لا، بس ممكن اقول اه عشان احنا لسا في البدايات.

ارتباط محمود المهدي بعد انفصاله عن منة عرفة وعن سبب انفصاله عن منة عرفة، قال المهدي: الخيانة أنواع، مش شرط مع شخص الخاينة خيانة عهد واتفاق وده كان من ضمن أسباب انفصالي عنها، كان في اتفاق مع أهلها وهما خالفوه، فجأة، ومن غير ما أعرف.

وواصل: موضوع الطلاق، كان وقت عصبية، واتسرعت في موضوع الطلاق وتم الانفصال في نفس اليوم، واللي حصل منها مكنتش قابله، ومكنتش حابب توصل لطلاق، بس في أشخاص حواليها تسببوا في الطلاق ربنا يكرمها في شغلها، وهي عايزة تقف مع أهلها، ومنة شايلة مسؤولية فوق طاقتها، ربنا يكون في عونها.

انفصال محمود المهدي ومنة عرفة جديرًا بالذكر كان قد أعلن الفنان محمود المهدي مؤخرًا طلاقه من الفنانة منة عرفة، وذلك عبر خاصية الاستوري بحسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام”، وكتب: تم الطلاق خلاص للأسف كان فيه خيانة وعديتها وأضحك عليا في أول الجوازة

 

وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هيا اللي بتصرف عليها وبسبب أني كنت رافض تشتغل في المجال ده وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *