سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

للمرة الأولى تامر حسني يتحدث عن كواليس أزمته مع زوجته: “سنها صغير ومتأثرة بالسوشيال ميديا”

تحدث المطرب تامر حسني للمرة الأولى عن كواليس أزمته الأخيرة مع زوجته بسمة بوسيل، مؤكدا إن علاقته مع زوجته تأثرت بسبب السوشيال ميديا، مشيرا إلى أن صغر سنها جعلها تتأثر بتلك المواقع.

وأضاف خلال لقاءه ببرنامج أجمد 7 عبر إذاعة نجوم إف إم: النـ ـم والخـ ـو ض في حياة الناس أصبحت صـ ـعبـ ة جـ ـدًا ومن مسـ ـاوئ السوشيال ميديا، وبسمة بوسيل زوجتي هي من تأثرت وأنا أعذرها وهي أصغر مني، وأقول لها كل سنة وأنت طيبة وأنا عارف إن حياتي صعـ ـبة وأنت أكبر من هذا بكثير وربنا يخليكي ليا ويخلي أولادنا لنا.

وكانت نشرت الفنانة ومصممة الأزياء بسمة بوسيل فيديو يكشف المفاجأة المميّزة التي حضّرها لها زوجها في عيد الحب.

وشاركت بسمة الفيديو على حسابها في “إنستجرام”، حيث يظهر صالة كبيرة مزيّنة بالبالونات الحمراء والورود المنثورة على الأرض، مع كمية كبيرة من الشموع والورود الحمراء، وصورة كبيرة لهما على شاشة التلفاز، في أجواء من الحب والرومانسية.

وعلّقت على المقطع، قائلةً: “شكرا يا تيمو بحبك”، ليردّ عليها تامر بتعليق قال فيه: “أنا بحبك أيضاً يا سومي ربنا يخليكي ليا”.

وكانت قد أعلنت بسمة بوسيل في شهر أكتوبر 2020 عن انفصالها عن زوجها تامر حسني وتجهيزهما أوراق الطــ ــلاق، حيث كتبت: “لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات يا ريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور”.

وعلق الفنان تامر حسني، على نبأ انفصاله عن زوجته بسمة بوسيل، عبر خاصية «الاستوري» الخاصة به على موقع الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

وكتب حسني: “بسمة حبيبتي للأسف إنتي مفكرتيش كويس، وسلمتي ودنك لشـ ــر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها”.

وأضاف: “إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك، وانتي حبيبتي وأم ولادي، أنا ضهرك وسندك ومهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير”.

وتابع: “ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة، وياريت مشكلة أصلا، ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة، عشان كدا للأسف إنتي عارفة إن فيه ناس في طبيعتهم حب وخراب البيوت”.

واختتم: “ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لأولادنا بكل خير، والفنانين اللي سعوا في الخير لينا، أنا عارف إنك زعلتي إنك كتبتي كده، وده تهور منك، إحنا بينا حب غالي وحياة كريمة.. بحبك يا متهورة”.

فيما ردت بسمة بوسيل، على كلمات زوجها النجم تامر حسني، عبر خاصية “ستوري” على حسابها الرسمي بموقع الصور والفيديوهات الشهير “إنستجرام”: “فعلا اتهورت بس عشان بحبك”.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *