سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

منة عرفة تتعرض لسلسة من الحـــ ـوادث الخــ ـطيرة.. وتوجه رسالة غاضـ ـــبة: بقالي 20 يوم في مصـ ـــايب وايدي كلها محــ ـروقة.. ارحــ ــموني

كشفت الفنانة المصرية الشابة منة عرفة عن تعرضها لسلسة من الحـــ ـوادث الخـــطيرة خلال الفترة الماضية، وأرجعت سبب ما حدث لها إلى الحــ ــسد، وهو ما دفعها لتوجيه رسالة غاضبة للحاسدين، من خلال مقطع فيديو نشرته على حسابها الخاص على مواقع التواصل الاجتماعي.

منة عرفة قالت: “عايزة أوجه رسالة للأشخاص اللي حاطين مناخيرهم جوه حياتي.. أنا هيحصلي إيه أكتر من كده؟! إيدي كلها محـ ـــروقة، وعملت حــ ــادثة بالعربية، تعــ ـــبانة وهعمل أشعة على المخ، وطلعلي غُدة هنا، حتى كلابي جالها مـــ ـــرض بيمــ ــوت، في إيه تاني ممكن يحصلي؟”.

وتابعت: “يا ريت الناس دول يشوفوا حد تاني، مش لازم كل حاجة عليا، خلاص يا جماعة بــ ـلاش يحصلي حاجة أكتر من كده، والحمد لله على كل شيء، الناس اللي حاطة عينها ومناخيرها جوه حياتي أبوس إيديكم ارحــ ــموني”.

واختتمت كلامها، بقولها: “بقالي 20 يوم مصــ ـــايب بتحل عليا معرفش منين، بقول الكلام ده للناس اللي بيقولوا حياتي زي الفل ومعــ ــنديش مشاكل”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HOT-NEWS (@news_ger_chekel)

وكانت  الفنانة المصرية الشابة منة عرفة، قد تحدثت مؤخرا عن حياتها العاطفية، وحقيقة ارتباطها مجددا، بعد انفصــ ــالها عن اليوتيوبر علي غزلان.

منة عرفة أكدت،  خلال حوارها مع الإعلامية شيرين سليمان في برنامجها “عين أون لاين”، أن الحب بالنسبة لها ليس للحبيب فقــ ـط إنما هناك حب الأصدقاء والأهل.

الفنانة المصرية أضافت مازحة: “أنا ما سيــ ـبتش الطبـ ــطبة، الطبـ ـــطبة هي اللي ســ ـابتنا أنا ماليـ ــش دعـ ـــوة بالموضوع ده”.

وكانت قد ترددت أنباء مؤخرا، أنها تعيش قصة حب جديدة، حيث أنها قامت بمشــ ــاركة جمهورها مؤخرا بعددًا من الأغاني، ومنها أغنية “بالبنط العريض” خاصة مقــ ــطع “لقيت الطبــ ــطبة”.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *