سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

ميار الببلاوي: جــ ـوزي بيقولي يا متطــ ـلقة 4 مرات

كشفت الفنانة والإعلامية المصرية ميار الببلاوي تفاصيل عن حياتها الشــــخصية والعـــاطفية، لأول مرة ، وذلك خلال استضافتها في برنامج “ورا الشمس” على قناة “الشمس”.

ميار الببلاوي قالت: “جــ ـوزي الحالي يعرف بحبي الأول اعتــ ـرفتــله بيه، ولما يشــ ــوف الحلقة مــ ــش هيتضـ ــايق لأنه طبيعي جدا ده موضوع اتقـ ـفل واتنـ ــسى، وأكيد هو مـ ــش مجـ ــنون، عارف إني حـ ــبيت واتجـ ــوزت قبل كده، حب عمــ ــري وده أول وأنـــ ـقى حب في حياتي”.

أما عن زوجها الحالي، قالت: “هو حبيبي وشـ ــريك حياتي، أكـ ــدب ليه، لا ز م يعرف إني في يوم من الأيام حـ ــبيت، ولكن كانت غلـ ــطت عمــ ــري إني حكـ ــيتله على حبي الأول، قـ ــابل صــ ــرا حـتي بكــ ــوا رث، أي موقــ ــف يحصل بينا بسمع ما لا يسـ ــرني، بيـ ـذ لـــني بالقــ ــديــ ـم، طيب ليه ما أنا اللي حكيالك”.

وأكدت أنها غــ ـير سعيدة في حياتها لكنها لا تستطيع أن تطــ ـلب الطــ ـلاق للمرة الخامسة، حيث قالت: ” معنـ ــديش استعـ ــداد أنـــ ـهي العــ ـلاقة ومــ ــش سعيدة بجـ ـوازتي دلــ ـوقتي خـــ ـالص، ومعنــ ــديش اختيار، علشان دي الجـ ــوازة الخامسة ليا ومستــ ـحـ ــيل أتطــ ــلق تاني، أنا تعــ ــيسة، الصورة مــ ــش زي ما كنت عايزة أعـ ــيشها”.

وتابعت: “معنـ ــديش اختيار أبين ضعـــ ـفي، وفي ناس كتير مســ ــؤولين مني زي ابني وأمي وبيتي والكـ ــرو اللي بيشـ ــتغل معايا، أنا حابة الشخص وفجأة لقيت الشخصية اتقــ ــلبت 360 درجة، يمكن أنا حــ ــالمة وعــ ــايشة في اللالاند”.

وأكملت: “جـ ــوزي بيحبني أوي وبيخــ ـاف عليا بس بيوجـ ــعني بالكلام وحــ ــاولت كتير اتكلم معاه وهو مــ ــش عارف عايز ايه، في أي خـ ــنـ ــاقة يقولي لــــو كنـــتي كويـــ ـسة مكــ ــنتيش اتطـ ــلقتي”.

واختتمت كلامها بتأكيدها أن دمـ ــوعها جــ ــفت في هذه الزيــ ــجة، وأن الأمــ ـــراض التي تصــ ــاب بها بسبب الضـ ــغط النفـ ــسي الذي تعـ ـــيش فيه.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *