سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

عروس تنهــــار وتترك حفل زفافها بسبب أحمد سعد.. والفنان يعلق: مافـــهمتش في ايه؟

تعــــ ـرض الفنان المصري أحمد سعد لموقــــف محــ ـــرج جدا، خلال إحياء إحدى حفلات الزفاف، جيث أنه بمجـــ ــرد أن بدأ في الغناء، انهــ ــــارت العروس في نـــــوبة بــــ ــكاء وغـ ـــــادرت حفل زفافها سريعا.

أحمد سعد روى تفاصيل ما حدث، بقوله: “كنت بغني في فرح ولكن الفرح كان مليء بالبـــ ـكاء.. بدأت بأغنية (كل يوم )والناس مبسوطة وبعدها بغني أغنية (بحبك ياصاحبي ) قامو الناس جريوا عليا بسرعة وقالوا لي لأ ماتغـــــ ــنيش أغنية بحبك ياصحبي ، ماتغـــــنيش بحبك ياصاحبي !”.

وأضاف: “مافــ ــهمتش في ايه ؟! فمـــ ـاغنتش (بحبك ياصاحبي) والعروسه قامت بتعــ ـــيط وجريت بعــ ـــيد عن الفرح ! فغنيت أغنيه تانيه قامت العروسه قامت تاني وعيــــطــــت وســــــابت الفرح !.. مكــ ــنتش فاهم في ايه ؟! طب أغني ايه ؟!”.

وكشف عن سر انهـ ــــيار العروس، بقوله: “المعازيم قالولي معـ ــــلش لان هي بتحب ابوها جدا وابوها كان بيحبك حب غــ ــير عادي وانت بالنسبه له اهم حد وكل الاغاني بتاعتك لها ذكريات مع ابوها .. وهي كانت بتغنيله (بحبك ياصاحبي) لو هو موجود دلوقتي كان اول حد هايجيبه يغني في الفرح كان هايكون انت، ومـ ــــش العروسة هي اللي جابتني الفرح”.

وأكد أن حب هذه العروس لوالدها الراحــ ـــل أثر به بشــ ــــدة، حيث قال: “العروسة في الفرح طول الوقت تبصلي وتفتكر ابوها وتعـ ـــيط.. العروسة دي علمتني يعني ايه بنت بتحب ابوها وان الحب ده قد ايه حقيقي وصادق ونقي وان الاب ده كان راجل طيب و أب حنــــــين علشان يتغناله من بنته بحبك ياصاحبي الله يرحــــــ ــــمه”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AHMED SAAD (@ahmed_saad_official2018)

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *