سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

صوفينار تحتفل بخــطوبتها على حمام السباحة وتطـــلــق زغــــروطــة.. شاهد أول ظهور لعريسها.. فيديو

فاجأت الراقصة الأرمينية صوفينار جمهورها باحتفالها بخطوبتها من شاب من خارج الوسط الفني.

صوفينار نشرت مقطع فيديو من الاحتفال، ظهرت فيه على حمام السباحة مرتدية فستان أبيض جريء، بينما كان عريسها يسبح في المياه، وقد ألبــ ــسها خاتم الخطبة وهو داخل المياه.

وبمجرد أن ارتدت الراقصة الأرمينة الخاتم حتى أطـ ــلقت “زغــ ـروطة” عبرت من خلالها عن سعادتها الشـ ــديدة، وعلقت قائلة: “قريبا إن شاء الله هنقول مبروك”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sofinar صوفينار (@sofi_grig77)

يذكر أن صافيناز كانت متزوجة من قبل من رجل من خارج الوسط الفني، وكشفت سبب انفصــ ــالهما في تصريحات تليفزيونية، بقولها: “العـ ــيب اللي كان فيه موجود بنسبة 99% من الرجالة، كان بيحب الستات، ولما كنت بمشي معاه كانت الرجالة كلها بيتفرجوا عليا وهو بيتفرج على ستات تانية”.

واستطردت: “هو كان بيحبني أوي، بس عينيه كانت زايــ ــغة، وكنت دايمًا بقوله رجلي على رجلك يا رو ح مامي، وأنا برضو كنت غــ ـيرانة جدًا”.


وعن سبب طـــ ـلاقهما، قالت: “سافرت 10 أيام علشان أشوف أهلي في موسكو وكنت هــ ــرجع على شرم، ومديرة أعمالي اللي كانت شغالة معايا جابتلي عقـ ــد شغل في البحرين لمدة 3 شهور، وأنا وقتها كان بقالي 3 سنين مش برقص، ومضيت العـ ــقد من غير ما أرجــ ـعله”.

وتابعت: “كلمته بعدها قولتله حبيبي أنا هسافر البحرين، قالي طب في فندق إيه هجيلك، قولتله لا ده شغل أنا ماضية 3 شهور، هرقص بس شوية علشان خـ ــاطري، قالي لا شغل إيه ده لو في شرط جزائي أنا هدفــ ـعه، قولتله عارف هو كام قالي كام قولتله مليون دولار، قالي يخــ ــربيتك، وزعــ ــل مني زعــ ـل جــ ـامد”.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *