سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

بعد مروره بحالة اكـــتئاب شـــديدة.. مها أحمد تحتفل بعيد ميلاد ابنها بكلمات مؤثرة: ربنا يبعـــد عنك كل عين شــــريره

احتفلت الفنانة المصرية مها أحمد بعيد ميلاد ابنها “عادل”، ونشرت صورة تجمعهما على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”.

مها أحمد وجهت تهنئة خاصة لابنها، بقولها: “كل سنه وانت طيب يا قلبي يا رو حى يا اغلى واحلى هديه جــ ـاتلى من ربنا يا صاحبى يا اخويا يا ابنى يا حته من قلبى”.

الفنانة المصرية دعت لابنها، بقولها: “يارب تحقق كل اللى بتحلم بيه وربنا يبــ ـعد عنك كل عين شـ ــريره ويخليك ليا ولبابا ولحمودى. كل سنه وانت بطل يا بطل”.

وكان عادل مجدي كامل، كشف عن مروره بفترة صــ ـعبة أواخر عام 2020، عبر حسابه على “إنستجرام”: “أنا بكتب الكلام ده وأنا إيدي بتترعـ ــش وفعلا تعــ ــبان ومــ ـش قــ ـادر، ومـــش عارف أنا عندي إيه، ومـــش عارف أتكلم مع حد علـــــشان مــــش عايز أخــــلي حد يشــــيل هــــمي، بس أنا هكتب الكلام اللي عايز أكتبه ده علــــشان أنا مــــش عارف اللي جاي إيه ولا هيحـــصل إيه، أنا حياتي بايـــ ــظة بقالها 4 شهور من يوم 15-6 لحد النهاردة 15-10”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???? (@adelmagdiikamel)

وأضاف: “الأربع شهور دول أوحـــ ــش أربع شهور عدوا عليا في حياتي، من يوم ما جيت الدنيا علــــشان حصلي فيهم حاجات وجـــ ـعتني وتعــ ــبتني، وأثرت على نفسيتي، أولها كان أول حب في حياتي عاش لمدة سنة ونص، وكان نهايته يوم 15-6، بعدها كان وفــ ــاة حفناوي صاحبي وأخويا، يمكن مكــ ــناش قريبين من بعض بس مجرد مبنتكلم مع بعض أو بنشــوف بعض بيبقى أكننا نعرف بعض من الحـــضـــانة، وكان في ذكريات حلوة أوي لينا مع بعض، بعدها البيت بتاعنا لما غــ ــرق كله، ولحد دلوقتي منعــ ــرفش غـــ رق إزاي ولا إيه اللي حصل؟، بس الحمد لله على كل شيء ولحد دلوقتي البيت لسه بايــ ـظ”.

وأعلن في نهاية أكتوبر 2020، عن انتــ ــهاء أزمـــ ـته الصحية،عبر حسابه على إنستجرام، قائلاً: “الحمد الله دائمًا وأبدًا على كل شيء.. بعد تعــ ـب فترة كبيرة، وبعد أوحـــ ـش إحساس حسيته في حياتي وبعد أصـ ــعب فترة عدت عليا في حياتي وعمــ ـري مقــ ـدر أنساها علشان الفترة دي خــ ــلتني أتعلم حاجات كتيرة جدًا، وخــ ـلتني أعرف مين اللي يســــتاهل أديلوا عيني، ومين اللي مكــ ـنش ينفع يبقى موجود في حياتي أصلاً”.

وتابع: “الحمد لله إن ده حصل علشان ربنا يخـــ ـليني أكتشف حاجات كتير.. كنت معــــمي عنها، والحمد لله على النعمة الكبيرة، وهي نعمة الناس اللي بتحبك وبتدعـــيلك من قلبها، أنا بجد مبسوط أوي من الناس اللي كانت بتكلمني كل شـــوية، ومن الناس اللي كانت بتبـــــعتلي، ومن الناس اللي كانت بتدعيلي، وهما أصلاً في ناس كتيرة جدًا منهم ميعـــ ــرفونيش، أنا بجد مش عارف أشكركم إزاي، ولا عارف أقول كلام يوصف قد إيه إنتوا ناس طيبة وجــدعة، وناس قلوبها صافية، وبتتمنى الخير لغيرهم، ألف ألف شكر لكل الناس اللي كلمتني، وكانت قــ ــلقانة عليا”.

وأضاف: “أنا الحمد لله بقيت تمام ورجعت أحسن من الأول، وطلعت من اللي أنا كنت فيه، ومن النهاردة إن شاء الله هنزل التمرين، وهرجع أتمرن تاني، وأعيش حياتي زي الأول، والحمد لله على الدرس اللي أنا اتعلمته في الفترة دي، وإن شاء الله اللي جاي يكون أحسن، ويكون كله إيجابيات، ويكون كله نجاح وفرح وسعادة، أحب أشكر كل الناس تاني، إنتوا على راسي من فوق والله، وأنا دلوقتي عرفت وبقيت متأكد إن ساعات الغـــريب عنك بيكون أحسن مليون مرة من أقرب الناس ليك، علشان اكتشفت إن الغريــــب بيفضل زعــــلان عليك، لكن القريب بيزعـــل عليك شوية وبينــــسى.. المهم مـــش عايز أطول عليكوا.. أنا الحمد لله بقيت زي الفل ومن النهاردة حياة مخــ ـتلفة تمامًا عن اللي فــ ـاتت وحياة أحسن بإذن الله”.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *