سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

بعدما أثارت صورهما الجدل.. صافيناز تكشف حقيقة زواجها من “أسد مصر”.. شاهد

أثارت الراقصة الأرمينية صافيناز الجدل مؤخرا بعد نشرها مجموعة صور جمعتها بشاب مفتول العضلات، ووصفته بأنه “أسد مصر”.

صور صافيناز مع هذا الشاب، تسببت في إطلاق الكثير من الأنباء حول زواجهما، وهو ما دفع الراقصة الأرمينية للخروج عن صمتها لتكشف الحقيقة.

صافيناز نشرت صورة للشاب، على حسابها الخاص على موقع “الفيس بوك”، وأكدت أنه صديق مقرب لها ووقف بجوارها كثيرا، نافية أن تكون قد تزوجته.

الراقصة الأرمينية كتبت: “يا جماعة أنا ماقولتش إنى اتجوزت ولا صرحت بالخبر ده، أسد مصر كابتن شندي أنا بحبه من مواقفه على مدار سنين دايما في ضهري، واللي قريب منه عارف إنه جدع مع الكل.. أسد مصر”.

يذكر أن صافيناز كانت متزوجة من قبل من رجل من خارج الوسط الفني، وكشفت سبب انفصالهما في تصريحات تليفزيونية، بقولها: “العـ ــيب اللي كان فيه موجود بنسبة 99% من الرجالة، كان بيحب الستات، ولما كنت بمشي معاه كانت الرجالة كلها بيتفرجوا عليا وهو بيتفرج على ستات تانية”.

واستطردت: “هو كان بيحبني أوي، بس عينيه كانت زايغة، وكنت دايمًا بقوله رجلي على رجلك يا روح مامي، وأنا برضو كنت غيرانة جدًا”.


وعن سبب طلاقهما، قالت: “سافرت 10 أيام علشان أشوف أهلي في موسكو وكنت هرجع على شرم، ومديرة أعمالي اللي كانت شغالة معايا جابتلي عقد شغل في البحرين لمدة 3 شهور، وأنا وقتها كان بقالي 3 سنين مش برقص، ومضيت العقد من غير ما أرجعله”.

وتابعت: “كلمته بعدها قولتله حبيبي أنا هسافر البحرين، قالي طب في فندق إيه هجيلك، قولتله لا ده شغل أنا ماضية 3 شهور، هرقص بس شوية علشان خاطري، قالي لا شغل إيه ده لو في شرط جزائي أنا هدفعه، قولتله عارف هو كام قالي كام قولتله مليون دولار، قالي يخربيتك، وزعل مني زعل جامد”.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *