سي نيوز

الأخبار أينما كنت

أخبار فن

عفاف رشاد: نــ ــدمت إني نزلت صورتي.. وطلبوني في برامج علشان الناس تتفرج عليا وأنا مش فرجة.. فيديو

عبرت الفنانة المصرية عفاف رشاد عن حـ ـــزنها الشديد من الانتقادات التي تعرضت لها، بسبب أحدث صورها، والتي ظرت فيها بـ “لوك” مختلف تماما، أظهرها أصغر من عمرها.

عفاف رشاد قالت في مقطع فيديو، تداوله نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي، إنها تشكر كل من تحدث عنها بالخير، بينما هي غــ ــاضبة من كل من تنـــ ـمر عليها، مؤكدة أنها احترمت الجمهور فاحترمها طوال سنوات عملها.

وأضافت: “أنا ست عادية وست بيت، كافــ ـحت علشان أطلع ابني دكتور، والحمد لله طلع زي ما اتمنيت النهاردة أنا بفتخر بيه، إذا كنت أنا عفاف رشاد الممثلة، فأنا عفاف رشاد أم الدكتور عمر السبكي، جــ ـراح مخ وأعصــ ــاب في القصر العيني، فده اللي رفع مني مش الصورة، ومش إن عندي 64 سنة وشكلي عامل كده”.

وأكملت: “الناس طلبت معايا لقاءات علشان الناس عايزة تشوفني، بس أنا ما كنتش حابة أظهر لأني مش هبقى فرجة للناس، دي حاجة خاصة بيا أنا، مش كل الناس تقعد تتفرج عليا، أنا ما كنتش عارفة يعني إيه ترند، زعلانة وواحدة غيري كانت تبقى مبسوطة، لكن أنا حـ ــزينة”.

وتابعت: “هي الكحكة في إيد اليـ ــتيم عجـ ــبة؟.. يعني لو ممثلة أجنبية عملت كده كل الناس هتحبها، لكن لو مصرية ينتـ ــقدوها.. طيب أجبـ ــروا خاطري بكلمة”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ultra Celebrity (@ultra_celebrity)

وكان نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي قد تداولوا مؤخرا صورة حديثة للفنانة المصرية عفاف رشاد، والتي ظهرت فيها بإطلالة أصغر من عمرها كثيرا.

عفاف رشاد أطلت في الصورة بشعر أصفر، وبشرة صافية خالية من أي تجاعيد، وهو ما دفع البعض لتشبيهها بالنجمة العالمية جينيفر لوبيز.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *